Nocturna al refugi Cortal d’en Vidal

10,00 15,00

Apunta’t a una ruta diferent i descobreix un raconet amagat de la Cerdanya amb unes vistes increïbles de la vall! Observarem els estels i la tornada la farem de nit amb frontals!

Neteja
Category: SKU: Nocturna Cortals

Descripció

Una ruta que combina caminar de dia, de nit, arribar a un refugi, vistes de tota la Cerdanya i observació d’estels, tot en un!

Assequible i sense gaire desnivell, és ideal per si et vols iniciar en el senderisme i fer-ho d’una forma diferent o bé si ja hi estàs habituat, gaudir d’una experiència única. Transcorre per les muntanyes del municipi ceretà d’Urús, iniciant el camí al costat del refugi de la Pleta dels Ordiassos i amb un sender pel bosc, arribant al refugi lliure Cortal d’en Vidal.

Aquí, mentre es pon el sol contemplarem els últims raigs sobre la vall de la Cerdanya i al fer-se fosc, hi haurà un taller d’astronomia amb observació d’estels. Un cop acabat tornarem de nit per una pista forestal fins a l’inici de la ruta.

És obligatori portar frontal o llanterna i roba d’abric.

Fàcil

DIFICULTAT FÍSICA

DISTÀNCIA

5,4 km

DURADA APROXIMADA

2 h (més el temps de l’observació astronòmica)

DESNIVELL

+ 221 m

DIA

Divendres11 de juny

HORA DE TROBADA

19:30 h

LLOC DE TROBADA

Refugi de la Pleta dels Ordiassos

Des del poble d’Urús cal anar direcció al cementiri i un cop allà prendre la pista que surt recte i pla en direcció al Parc Natural del Cadí-Moixeró (no confondre amb la pista que surt cap a l’esquerra en pujada). 10 minuts de pista en bon estat fins arribar a l’aparcament del refugi (bifurcació de camins).